Calendarul Sesiunii de Acordare a Dreptului de Semnătură 20-21 septembrie 2019

Calendarul sesiunii de acordare a dreptului de semnătură din 20-21 septembrie 2019 este următorul:

- 22 iulie - lansare înscrieri sesiune online prin SIOAR, cf. Hot. CD OAR 183/01.03.2019 (anexată);
- 26 august - data limită pentru încărcarea în SIOAR a documentelor necesare participării la interviu (de către participanți), inclusiv a dovezilor de efectuare a stagiului (de către filiale);
- 17 septembrie - anunțarea programărilor la interviu;
- 20-21 septembrie - desfășurarea interviurilor în vederea dobândirii dreptului de semnătură;
- 21-24 septembrie - anunțarea rezultatelor (transmiterea rezultatelor către filiale).

Pentru evitarea aglomerării la casierie în zilele sesiunii, se recomandă ca plata taxei de participare la interviu (230 lei) să se efectueze online prin SIOAR. În cazuri speciale, se acceptă și plata prin diverse modalități de plată online sau virament bancar, în contul RO80BRDE410SV21208234100, BRD-Academiei, cod fiscal 14083510, sau, în extrem, la casieria OAR (unde nu se poate achita cu cardul).

În ziua interviului, candidații vor avea asupra lor cartea de identitate, un stick sau CD, DVD care să conțină lucrările pe care le vor susține la interviu și portofoliul de lucrări în format tipărit pe hârtie, așa cum este descris în capitolul respectiv (ART. 28) din Normele metodologice privind dobândirea dreptului de semnătură (anexate). Lipsa unuia dintre aceste trei elemente poate atrage neparticiparea la interviu.

Atenție: 1. Nu se mai primesc dosare cu acte personale în format fizic, acestea vor fi încărcate exclusiv în SIOAR.
            2. Portofoliile de lucrări nu se încarcă în SIOAR, ci se prezintă în format fizic, tipărite pe hârtie, la interviu.

Primul pas pentru inscrierea la sesiunea de acordare a dreptului de semnatura il face arhitectul/arhitectii indrumatori prin completarea in paginile proprii din SIOAR a certificatului de stagiu, acesta/acestia vor incarca Certificatul de dobandire a experientei profesionale practice (care se regaseste in lista de mai jos pentru download)

Dupa ce acest prim pas a fost validat de catre filiala, stagiarul incarca urmatoarele documente :

  • Cerere DESCARCATI DOCUMENT
  • Diploma de studii
  • Carte de identitate
  • Cazier judiciar
  • CV succint
  • Contract/contracte de muncă
  • Adeverinte la zi/decizii de inchidere contracte de muncă
  • Recomandare/recomandări de la arhitectul/arhitectii indrumători
  • Certificatul de dobândire a experientei profesionale practice DESCARCATI DOCUMENT

 Detalii la Secretariat, tel. 0728330140

Acei stagiari care au mai susținut interviul la Comisia Națională nu trebuie să treacă prin aceleași proceduri on-line. Acestora li se solicită să trimită via e-mail la secretariatul filialei Cererea de înscriere și Cazierul judiciar nu mai vechi de 30 de zile.

 

Start-up Stagiatura

1. Metodologia de efectuare a stagiului  - DESCARCATI DOCUMENT

Anexe 2018 - Arhiva in format zip - DESCARCATI ARHIVA

Anexe 2018 in format RTF (in cazul in care decumentele de mai sus nu se deschid in Open Office) - DESCARCATI ARHIVA

2. Misiunile Arhitectului - DESCARCATI DOCUMENT

3. Conventia de stagiu - DESCARCATI DOCUMENT  (In cazul in care linkul anterior nu se deschide in Open Office aveti posibilitatea sa descarcati documentul in format RTF DESCARCATI DOC RTF)

 

CERERE INSCRIERE ORDIN

A+ A A-

1. Norme metodologice - DESCARCATI DOCUMENT

2. Bibliografie Interviu - DESCARCATI DOCUMENT

3. Criterii Evaluare - DESCARCATI DOCUMENT

4. Regulament de functionare - DESCARCATI DOCUMENT

5. Misiunile Arhitectului - DESCARCATI DOCUMENT

 

OARTRANSILVANIA

Login or Register

Pentru a accesa aceasta sectiune a siteului trebuie sa utilizati drept Username TNA-ul Dumneavoastra.
In cazul in care ati uitat parola, aceasta se poate reseta accesand linkul :
RECUPERARE PAROLA