Dorim să venim în sprijinul colegilor noștri arhitecți, a beneficiarilor și a partenerilor ce ne ajută în procesul de avizare și autorizare.
În contextul măsurilor preventive legate de situația creată de noul COVID-19 si având în vedere necesitatea restricționării accesului persoanelor la punctele de lucru/sediile diverselor instituții, Guvernul a aprobat, printr-o ordonanță de urgență, măsuri care vor
permite utilizarea înscrisurilor în formă electronică pentru comunicarea în format digital între autoritățile și instituțiile statului si persoanele fizice/juridice.
În acest sens am solicitat tuturor Instituțiilor și avizatorilor din județele Cluj, Sălaj și Bistrița adresele de email, metodele de plată (alternative față de plata la casierii, respectiv modulul de plată on-line de pe pagina de web a societății , internet banking, direct debit, PayPoint) precum și cerintele specifice privind formatul documentției, aplicarea semnăturii și parafei – semnatura electronică, format scanat și orice detalii pe care documentațiile trebuie să le includă în această nouă modalitate de colaborare.
Puteți consulta toate răspunsurile primite. Vom actualiza informațiile pe măsură ce primim răspunsuri oficiale.
Arhiva cuprinde următoarele documente:
- APM Cluj
- Apa Somes
- APM Salaj
- CONT TELEKOM BANCI
- DSP Cluj
- Gaz Bistrita
- Informare ANIF
- Raspuns TELEKOM
- Responsabili Eliberare avize Telekom
- Cerere Aviz Telekom
- AGENTIA PENTRU PROTECTIA MEDIULUI BISTRITA NASAUD
- Certificare DSP Bistrita
- Achitat cu Ordin de plata DSP Bistrita
- Cerere Amplasament SDEE TRANSILVANIA NORD
- ISU SALAJ
- Adresa SGA Salaj 1793
- OAR BUCURESTI - Starea de urgenta
- DSP Salaj
- CONSILIUL JUDETEAN CLUJ - Mod de desfasurare al activitatii in domeniul urbanismului
- Inspectoratul de Stat in Constructii
- Primaria Bistrita